Fredag den 3 april.

Natten på jobbet i natt va förjävlig på alla sätt o vis de va INGET roligt. Tur att man har vänner som ställer upp o kommer ner till jobbet o så mitt i natta:-)
Har en sak börjat på fel/snett så brukar de väl fortsätta så?!Hade en svin dålig dag(natt)
"livet är hårt"

Blev ju ingen bio i kväll inte men i morgon ska vi gå på nya Fast and Furious spännande, måste ju tillägga oxå att Paul Walker är så super snygg oxå :-)
Lite god kina mat på de också ska nog kunna slinka ner.

Nu sitter ja hos min vän Sara ska ner till byn sen o kolla in Gert O Robban, tänkte kolla om Sara är sugen på en glass för de är ja,Konfekt hörnan vore ju inte helt fel i detta underbara vår väder oxå :-)

Puss o hej....


Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag vill med se den filmen!!! Har längat massor sen juni förra året då jag hörde att det skulle komma en ny, orättvist ;D (=

2009-04-03 @ 19:32:16
URL: http://tellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0