Mitt möte med Helge Älg.

Är på väg till jobbet har åkt en bit på "storagrusvägen" o närmar mig energiskogen,
DÅ bara så där kliver han ut o ja drar på en tvärnit o tänker att de här går inte.
När ja fått stop på bilen så står han där en meter knappt från bilen visar upp rumpan står kvar några sekunder o sen traskar vidare.
Nu stor tjuter jag hysteriskt.
Tänker så här att om ja vänder nu o åker hem så vet ja att ja inte kommer vilja åka till jobbet igen, så ja kryper fram resten av grusvägen.
Ut på 210:an ringer ja fortfarande hysterikst gråtanade hem till Benny, som i sin tur försöker lugna ner mig hela vägen ner till jobbet.

Ungefär så gick de till o ja lovar att ja kryper förbi den där förbannade energiskogen nu ALLTID även om de är mörkt eller ej.
Fundera på att gå bort o klippa ner skiten, för de som röjer de där har börjat men sparat en liten bit precis vid vägen,Why?! undrar ja?hmm.

over...


Kommentarer
Postat av: veronica

usch älgar på vägar är läskiga!!!!!!!

2009-04-15 @ 18:19:10
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0