London,Paris?!

Jo de gick bra att hålla sej vaken igår då, somna som en stock runt åtta snåret igår kväll i soffan Döööö skönt!
Har man bara något o göra så går de rätt så bra att hålla sej vaken.

Nu åker jag till LONDON i maj:-)
Vare sej de är tävling eller inte så tar Frida o ja våra väskor o drar...... !!
Fast ja ser juh att de blir tävling :-)Oxå!

Semester o semester?! Nja jag tror juh inte att jag ska ha något semester i då(som vanligt)Spar lite på den.
Är nog bara vanligt ledig när ja är långgggg ledig.
Har inte så mycket planerat än lixom....tar sommarn som den kommer.(Om den kommer??)

I morron då, då ska juh till Mia på em får vi se vad hon hitta på?!
Vill slinga lite oxå men vi får se hur de blir....kanske lägger ut en bild?!

Over....







Kommentarer
Postat av: Michélle

Svar; Bad en kompis gör den för jag är helt kass på att göra bloggR :(

sÅ jag har ingen aning :P

2009-02-12 @ 07:51:17
URL: http://snuttisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0