Partylite,kina mat.

Nu är bilen klar o hemma igen:-)

Maria hämta mig, hängde med henne en stund Luncha lite hade tänkt kina men de va ju STÄNGT.
Så de blev ett annat ställe som inte blev så lyckat men mätta vart vi.

M aria ska ha sitt första demo som partylite försäljare nu i kväll *nervöst* men hon klara de har låtsas demat för mig :-)Kommer gå kanon.
Lägger ut en bild på en sak ja önskar mig i present eller två saker för de finns o köpa i par o ja (SKA)vill ha paret.




Snygga va?!

Ikväll blir de lungt, ska äta mat, o mysa med sambo lite:-)Kanske äta lite kladdkaka som vart över igår kväll när ja hade främmande.
Min Kollega o vän Jennie va här:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0