Telia, ny säng?!

Vakna i morse dyng förkyld, hmm inte en bra början på dagen.

Satte mig ner o skulle beställa "telia 299" kunde vi ha de här ute på landet NEJ, F-n oxå men bytte ialla fall till deras bredband så slipper ja de vi har idag för de är INTE bra.
Fick oxå en digital kamera hmm Tack men bror min sa att den är världelös, men lillebror den va ju gratis:-)

Som sagt pratat med bror min han o hans familj är nu mera husägare:-)De är ju lite vuxenpoäng :-)Gud va skojsigt för dom verkligen:-)
Nu kommer de inte bo så långt från oss så de är cykel/fyrhjulings avstånd till dem :-)

Prata med pappsen oxå fixat kärra till honom o Ewa de ska köpa ny säng, JA VILL OXÅ.
Han tjatat på min sambo sen vi flytta hit att ja vill ha ny sängram, hittat en på ikea, kankse ska önska mig den när ja fyller år?!
Hmm de ska jag nog :-)

Ska styra lite hemma nu en stund innan de är dags att sova igen, ska ju jobba inatt fast Jag är sjuk.

JAG VILL HA VÅR NU!!!!



over and out



Kommentarer
Postat av: Vg

Ja det ska bli lite kul faktiskt, tupperware är ju bra skit liksom :D

Klart du ska ha party, om inte du hojtar till så kommer jag nog o frågar dig!! Det är ju bara att boka ett party liksom!!=)

Krya på dig!

2009-01-30 @ 13:55:05
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: Moa

Skoj för din bror o flytta till hus. :D

Kikar in nu o kommenterar. ;)

Krya på dig nu, gumman!

Kram

2009-01-30 @ 18:04:26
URL: http://tryffelgumma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag vill oxå har vååååååår!!

Kul för Andresa o Carro!!

/V

2009-01-31 @ 12:51:28
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0