V.24

Jag vet att ja inte bloggar allt för mycket eller för roligt när ja jobbar men ja har ju ett liv utanför bloggen också liksom:-)
Nu är de sista natten och i morgon bitti när ja slutat ska ja till världens bästa frisör :-) Se hur de går hihi.Alltid lika kul o göra någe med håret!!

Waow har alla Facebook eller?Typ as många som vill bli vän med mig...?!Varför får man mejl så fort de händer nåt på facebook?Hundra mejl ju därifrån hur kul är de?ja märker väl när ja går in om de hänt nåt??Ajjj va har ja get mig in på :-)

Tror gubben min fixar lite mat,underbart är svinhungrig.

Denna vecka ser rätt bra och rolig ut börjar lungt men sen blir de nog bra :-)

Måndag:sovit bort
Tisdag:klippa mig och ta de lungt
Onsdag:Tror ja ska åka med Benny i Lastbilen, efit, och träffa Mickeo Nattis på em/kvällen.
Torsdag:bjuden på Robins student.
Fredag:Kom med förslag!?!?!
Lördag:(bäst av allt eller?) LISEBERG
Söndag:Kom med förslag?!?!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Söndag; komma o fika här :D

2009-06-09 @ 10:59:50
URL: http://snuttisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0