Mörkrädd.

JAg måste erkänn att ja är fjantigt mörkrädd.

Såg när jag gick ner att de lyste ute i boden, hmm tänkte först att jag inbillar mig.
Sen va juh tvungen att titta en gång till, tog med mig STORA ficklanmpan o gick ut (kl 5,20) mycket riktigt de lyste juh där ute Hmm Sambo min som va där sist (ack va skönt att de inte va ja haha)

Om ja är hemma ensam kvälls tid så ser ja till att ha ved inne så de räcker går INTE ut senare om ja inte går till bilen.
Blir inte nojjigt rädd om jag inte hör nåt utifrån eller om inte katten reagerar på nåt speciellt.
Men ändå lite fjantig känner jag mig.

Puss o hej...


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är precis lika dan, när vi bodde i olerum så satt jag i vardagsrummet och jag rörde mig inte därifrån förens någon kommit hem :D



Kram

2009-03-04 @ 14:14:25
URL: http://scrapiss.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0