Enköping/2010!!!

Igår var jag på turne med min mor,Niclas och Niclas föräldrar. Mycket trevligt, vi var i Enköping och hämtade en ny bil åt min mamma.
Mycket bra bil verkar det vara!!!

Funderar lite på vad ja ska göra för kul naglar??De är dags för nya på torsdag.
Är lite inne på att de ska va lite lila i dem men ja vet ej....vad tycker ni?

Nu har jag skrivit i hur jag ska jobba 2010. och eftersom de är 53 veckor o år så ändras juh ALLT jag jobbar då jämna helger i ställer för ojämna OCH vilket innebär att jag ledig midsommar :-)
Dock kör de ihop sej med nästan alla utställningar ja och Tiquila tänkt gå på FASEN. Men får se hur ja löser de!!!!

Ikväll är de badmoiton igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0