Svinsprutan!

Har inte bloggat så mycket om denna spruta för pga en massa olika anledningar!!

Men så satt ja och mina tjejer igår och prata om denna spruta och då sa ja till dem att ja gör de nu eller aldrig.
Och mina vänner är inte dumma så de vart racerfart upp till sjukan och ja fick bara "lite" panik.
När vi väl kommer upp så är vaccinet slut HALLÅ!!
När ska jag nu ta den då?
Ska jag ta den?

Måste ju mentalt förbereda mig och "lite extra" denna gång oxå eftersom jag inte får emla tydligen!!!


Kommentarer
Postat av: Mina :)

var med på min nya tävling ''gissa kändisen'' :D

2009-11-28 @ 15:41:14
URL: http://littlespecial.blogg.se/
Postat av: Sarah

hej kusin vitamin.

Du, jag är liiivrädd för sprutor. Gråter bara jag ser en, hyperventilerar och gråter nästan när jag ska ta en spruta...okey, jag har gråtigt många gånger när jag ska ta spruta.

Men, förra veckan gick Patrik, Nova och jag och tog den i alla fall.

Jag var livrädd och skakade...MEN vet du vad?

Jag blev heelt totalt choakd, för det känndes knappt.

Så lite pinsamt att jag gjorde en sån stor grej av det.

men är man rädd så är man, men lovar, det känndes knappt något och ändå är jag livrädd och överkänslig.

Så ta den nu :)

2009-12-02 @ 11:59:13
URL: http://novaslillamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0