Svarar spökena i telefon?

Waow vad sidvisningar jag hade igår hujedan mej någon måste gillat mina fina lövkort:-)
Synd att inte lika många kommenterar eller kitiserar?!:-)

Vilket underbart höstväder de är ute idag då, funderade på att ta med katterna ut och bara vara men de sprang åt varit håll och sen hade ja noll koll,kändes inte så bekvämt måste ja säga.(jag vet jag är harig)

Sanna önskade sej en detaljerad historia om våran Göran!?!
Den är inte så lång för han gör inte mycket väsen av sej men ändå!

Strax efter att vi flyttade in här i augusti förra året så kände jag på mig att vi inte alltid var ensamma i huset.
Efter ett tag vakna ja på nätterna av att någon kom och gick i trappen, sätter mig upp och ropar på Flizan som redan ligger hos Benny i sängen *läskigt*
de händer många gånger tills ja talar om de för Benny och han säger att huset rör på sej!!
Självklart rör huset på sej de vet ja med men inte så att man hör riktiga fotsteg i trappan!!
Efter det känner ja ofta när ja går i trappan att jag inte är ensam där men de känns inte farligt.

I sommras nu sov min vän Jojo över här, när hon vaknar på morgon sa frågar hon mig om ja vet att de spökar hos oss??Ja svara ja, skillnaden är att hon upplever detta spöke lite otrevligt.

Iförgår ringde svärmor hem till oss några gånger då Göran svarade??
Efter ett tag började hon väl undra om hon var knäpp på riktigt så hon frågade sin sambo om hon verkligen slog vårt nummer och om de var rätt siffroro osv han sa Ja och de ringer en gång till.
-Göran svarar någon i andra änden.
Här hemma den kvällen ringde ingen hem till oss???
Heter nu vår vän i trappan Göran?
Och Göran vi uppskattar din hjälp med att svara i telefon men du skrämmer och inrriterar dem som ringer till oss!?!!Hihi..
De var den historien!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men då måste jag ju bara fråa, vad säger svärmor till Göran när han svarar? Fråga Göran nästa gång vad han har för nr, fall svärmor ändå slår fel med någon siffra eller om det blir någon felkoppling hos telia...?



Men säkert spökar det, det gör det ofta i gamla hus, men dom brukar inte svara så ofta i telefon eller....

2009-09-18 @ 16:22:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Tack för att du drog denna historia för lilla mig:) Nae men usch vad äckligt asså..Jag har själv upplevt både det goda och det onda och hur kommer det sig att ni bor kvar???Usch..tycker inte om sånt där. Jag tycker ni ska ta och anlita ett medium så Göran får komma till andra sidan;)

hoppas ni inte blir störda av honom iaf:)

kram

2009-09-18 @ 18:33:58
URL: http://sannazackrisson.blogg.se/
Postat av: M.

Nej, vad läskigt!!

Nu vågar ju inte ja komma och hälsa på er ;)



KRamis.

2009-09-18 @ 20:33:04
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh! Jag skulle skita på mig!

2009-09-18 @ 21:43:06
URL: http://miliannova.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du kan hitta medium på nätet, lr telefonkatalogen också..Bara söka efter dom på google:)

2009-09-20 @ 15:14:08
URL: http://sannazackrisson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej becca! Kul att du har blogg=) så vi kan hålla lite koll på varandra=)

2009-09-20 @ 17:34:38
URL: http://karochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0