En vanlig torsdag...!

Idag var en lång dag,först till Fenix för lite fix(äntligen hela naglar) sen vänta på Benny.
Skulle passa på att handla när vi ändå båda var i stan, då ja INTE gillar willys i sörping så passar vi på när vi är i stan:-)Klart den duger att små handla på ibland annars finns ju hemköp:-)
Ojj agg mot Willys tror ja?!:-P

När vi slängt in allt i kyl och frys så var de tvn som väntade oss först en repirs av Joan Falks GSI, sen uppföljaren "vapenbröder"Kanon bra filmer!!

Sen skulle ja bara kolla min mejl och har suttit vid datan ca en timma nu hmmm...tur att de inte gör nåt då för att då kan ja sova länge i morgon :-)
Kör 4 nätter på raken sen är de LÅNGLEDIGT för min del:-P

Men snart blir de ialla fall sängen för mig med.
Ha de!!







Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha jo det var lika gott som det sur ut och vara.

Kul att du titta in på min blogg.

ps. härlig blogg du har! :)

2009-09-25 @ 01:16:15
URL: http://becka08.blogg.se/
Postat av: Rebecka

:/ förlåt kanske väckte upp många minnen. Beklagar.

Försöker göra så gott jag kan för att kunna vara med henne så mycket som möjlig. Hon blir sämre och sämre :(

Men vad ska man göra, sånt är livet!

Va ska du hitta på en fredagskväll? :)

2009-09-25 @ 16:17:09
URL: http://becka08.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja då vet du vad du gör nu då jobbar men så är livet.Ha en super bra helg. Kram Susanne

2009-09-26 @ 07:56:23
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0