fredag=jobb!!

Igår var vi och storhandlade Carro och barnen var med oxå :-)
Så nu är det fullt med varor överallt, härligt.
Ska bara börja baka lite då tills mitt kalas nästa lördag, hinner inte riktigt baka för ja jobbar fram tills dess men de ska väl lösa sej?
Ingen ide att be gubben min o baka heller för han tittar nog på mig som om ja vore heldum och sen kommer han säga att han har jour i helgen, vilket han har men en o annan kaka kan han väl slänga ihop??:-)
Jag bakar ju tills han fyller år lixom :-)

Vår hyresvärd har varit här i på gårn ett par dagar den här veckan, han har skottat taken ser väldigt läskigt ut att stå på alla tak men nu ärdet gjort, han har även tittat på vår spis som ena plattan är trasig på och troligt vis får vi ny :-)

Nu ska ja slappa/sova lite idag för ikväll/natt väntas de jobb!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0