Onsdag.

Har för en stund sen ätit lite frukost, mmm gott!!
Nu sitter ja och väntar på att en kille ska komma och laga vår telefon, kan ju va på tiden eftersom den vart trasig ett tag.
Ibland rätt skönt och ibland kan de va bra om man kan få tag på den man vill prata med.

Någon sa till mig att jag snart fyller år och undrade vad som önskades??Tycker det är lite svårt sånt där.
Men de vanliga presentkort på Ikea Ge-kås eller jysk bla. måste nämligen handla ny kudde min har sagt upp sej och gjort sitt fy så dåligt man kan sova om man har en dålig kudde.

Undrar om ja ska fortsätta städa lite idag med, man kan tro att jag tycker det är kul,men ick de tar bara lite tid för de ska rivas gardiner och tvättas och upp med nytt och julsakerna ska bort och hej o hå....

Ja jag har en del julsaker kvar men så och?Dem är ju upp så kort tid ju annars men strax ska de ner i kartonger igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0