Ett anfall till!!

Ska det vara så här nu? Ska jag har anffal efter anfall med ett par dagars mellanrum??
Inatt igen då ett gallanfall, ringde in fick prata med en svin gullig barnmorska, under tiden vi pratade så släppte smärtan och jag behövde inte komma in då, men att ja var tvungen att komma om ja kände det igen och sen var ja tvungen att ringa nu på fm och tala om hur ja mådde.

För någon timme sen ringde de från förlossningen och sa att jag får INTE ALLS äta någon forma av meducin utan ett anfall och det är dirket till förlossningen som gäller.
Så får ja ont i huvudet tex så får jag har de för ingen panodil här inte.
Ska jag ha det så här??Tröttsamt.

Och tillråga på det så måste ja tänka på vad ja äter osv, får ja överhuvudtaget snart leva??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0