galla.....!!

Ibland undrar ja om jag fattar hur allvarligt detta med gallsten är? Jag känner mig inte speciellt sjuk, jag är ju gravid inte sjuk.
Och nu måste ja helt plötsligt tänka på vad jag äter, så att inga stenar vandrar i kroppen och gör mig illa!?!?
Förhoppningsvis är det bara ett par veckor kvar.
Men sjukt också att ja tänker nog mer på att få en operation överstökat än att vi snart ska få en liten bebis.
De kankse inte heller är så bra??
Hoppas de tar bort hela gallan och fort också så att jag kan lägga detta bakom mig och bara få njuta av att vara mamma sen.

Snart kommer mamma och hämtar mig ska vi in till stan en sväng sen i eftermiddag ska jag på student.


Kommentarer
Postat av: sanna

Usch då gumman:c tråkigt för dig att behöva tänka på vad du äter och så just nu:/hoppas du mår bra iaf och kan njuta av den sista tiden som gravid...sen får vi hålla tummarna att op går snabbt, smidigt å enkelt så du kan gosa bebis hela långa dagen:D



Kram på dej vännen<3

2010-06-11 @ 13:17:44
URL: http://familjenzackrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0