2010-05-30

I fredags spenderade jag hela dagen hos min far, riktigt mysigt.
Men på kvällen åkte vi till Bennys far och umgicks lite med Micke,Nattis o barnen som oxå var där.

Lördagen började vi städa och plocka rensa lådor och styrde, tills vi kom på att vi skulle åka till sörping och titta på en sak(ni som vet vad håll TYST)
Köpte mat och sen åkte vi upp till svärmor och käka upp den.
Avslutade kvällen igår hos min mor där ja tänkte att nu ska ja ta min powernap HAHAHA kul där var de full rulle:-)

Idag är det morsdag ska strax bege oss till min mor och fika lite för att senare på em avsluta hos Svärmor.
Ja de är/var våran helg i stora drag.

Snart är de ny vecka och då ska jag ut o fara lite, ska lämna bilen hos Rasmus i morgon fm sen tror ja att ja ska umgås med Frida(Carlsson) om hon vill o har tid :-)
Onsdag ska jag till svärmor och baka lite,vet inte vad men de blir nog bra när vi kommer så långt :-)
Torsdag är det nya naglar somm gäller och denna gång blir de även fötter :-)
Fredag kankse ja ska se Emil o jaossan på balen??





Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Ja visst går tiden fort! Allt är bra med oss och jag har mått relativt bra under hela grav. Hur mår ni? När är du beräknad? Vi har fått bm 25 Aug men måste vara redo typ hela tiden! Känns lite stressande. Har du slutat jobba än? Kram kram

2010-05-31 @ 08:11:43
URL: http://karochlek.blogg.se/
Postat av: Linn Gustafsson

du får visa dom nya naglarna sen på bloggen! :)

2010-06-01 @ 19:27:42
URL: http://gusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0