Fredag!

ingen motivation alls denna vecka, har haft min fri dag oxå köpte godis för hela tio kronor o VRÄKTE i mig!?!(annars brukar ja ju köpa godis för MÅNGA fler tior om man säger så)

Vad gör man nu då?Ja vill inte gå ner o träna själv vill ha nån med mig, NÅN som vill?
Ska hänga på kusinen på friskis när de börjar v 34(trodde hon) Varför är de inte v 34 nu??
O vecka 34 är vår andra vecka på dagis, vart tar tiden vägen lixom?De går inte bara fort utan de går FÖR fort.

Klart ja ska ta vikt o mått på söndag men känns inte som om ja vill ha resultaten denna gång??Gjorde de ju inte sist heller men de gick ju bra då!!!
Nae nog om vikt o shit.

Lilleman är såååå duktig han går inte riktigt själv men snart så?!?Han har lärt sej att drick ur pipmugg inte en dag för tidigt trodde han skulle hoppa över de o dricka ur glas först.:-)

I morgon blir det att rensa föråd, o sen blir de nog att åka till pappa.
Söndag blir det loppis med Carro, känner mig lite taggad för de denna helg:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0