Dåligt gjort av mig men nu är de gjort!!

Ja har ett delmål ja kan avslöja här, ja ska komma i mina kära ringar igen, var först inne på att förstora dem men efter lite tanke bakom de hela så ska ju inte ringarna förstoras utan ja ska i dem ändå:-) Vet inte hur mycket ja måste tappa för att komma i dem men ett par kilo i alla fall.


Vet inte vad som hände efter lunch idag men de slank ner en kaka och en cola BAD CHOICE!!Men va fasen tänk om nu tänk rätt!!
Grejen är att ja har tagit bort en dålig vana i mitt liv o de är GODISET(får ätas en gång i veckan)så glass o kakor får ätas MEN inte istället för godis o va hade ja för anledning nu lixom!?!Colan är mitt största beroende den kan ja inte ta bort ska dra ner på den vilket ja gjort men kan dra ner ännu mer!!Ja är väl beroende av koffinet i den(o sockret)


Detta är till min nyfikna kusin :-) o till de andra som är intresserade av feta mig!!Varseeegodda!!!
Starten
Vikt:98kg (vågdes mitt på dan med kläder på)
Midja;116cm
Lår:62
arm:33

Efter en vecka
Vikt:95,1
midja:114
Lår:61,5
arm:33
Bröst:87 ( asså nu mätte vi under precis under brösten)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men shit vilken idiotbra startvecka du hade! Nått kilo? Nae, nästan 3 kilo ju!!! Skitbra jobbat o visst blir man peppad!!

Ha ha ha! Så roligt, vi har precis samma mål, att komma i ringarna igen ju! Jag har för mej jag hade dom på mej när jag vägde ca 79-80 o dit är det inte långt kvar! Håller tummarna för oss o våra ringar!



Roligt att jämföra måtten lite, jag vet jag är larvig, men sånt är lite kul! O vi ligger ganska lika, du har smalare lår än mej, men vi mäter säkert på olika ställen. O samma armar, jag är nån cm tjockare där! Försöker mäta på det tjockaste stället, men visst är armarna svåra att mäta!!

Tack ska du ha, nu är min nyfikenhet stillad för ett tag! Kram

2011-07-21 @ 14:02:37
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Faan vad duktig du e!!! Kul när man ser resultat efter en vecka redan, blir ju en skaplig motivation att fortsätta!! Goo Girl :D

2011-07-22 @ 09:57:05
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0