borden o måsten!!

borde sova men kan inte för jag har en liten som SKRIKER galet på sin far för att han inte får som han vill.
Hujjeda meeeej hur ska detta sluta! O lite skönt är de ( om man får säga så) för då vet benny hur ja har de när vi går hemma.

Vikten gör mig tokig snart har stått still länge nu...............WHY? går neråt då för hel..te vågjä_el!!!
Midjan går sakta neråt men vågen pendlar 8hg hit o dit, trött ja blir!!!

borde oxå städa o tvätta lite men de finns inte tid för de heller tvättstugan är full mest hela tiden och städa får jag inte för Lewi för ja MÅSTE ju leka med honom just då!! har en lucka till städ på onsdag om de är någon som vill vara barnvakt????





Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra gjort! Heja dej! Ibland står man på "platåer" och det är egentligen bara bra för då hinner du o din kropp vänja dej! Snart börjar det smyga neråt igen! Jag ska oxå ta tag i det igen! Jag lovar!!

2011-10-16 @ 17:33:29
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Kan bli så att man står stilla en period men sen rasar det igen ge inte upp. Kram

2011-10-16 @ 19:03:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0