Ibland.

 
 
Ibland vill man skratta, ibland gråta och varför inte skrika!?!
Ibland vet man inte vilket ben man ska stå på, ibland vill han hoppa, ja kan flyga ja är inte rädd.
De är inte lätt alla gånger.
 
Hittade en AS gammal bild på mig själv ca 7 år sen :-) fan va söt ja va och jäkligt snygg hår färg, frisyren är inte så du, luggen kunde vart längre men annars perffa :-)
 
Om någon frågat mig för 7 år sen hur mitt liv skulle sett ut om 7 år vad hade man svara på de?
Idag vet ja hur mitt liv ser ut om 7 år, vi ha precis köpt vårat drömhus vet inte exakt vart de ligger bara att de ligger mellan norrköping och söderköping.
Jag har börjat på ett nytt jobb, (inte hundra idag på vad ja gör) Benny trvis så jäkla bra så han är kvar på sitt.
Lewi går i skolan på vikbolandet. Aaaa lite så ser de ut, hur ser ditt liv ut om 7 år?
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0