Måste bara få skriva av mig lite depp.

Känner mig lite depp😕
Sist ja mådde så här va lääääänge sen o då sa någon till mig att är de värt det?!

De är en bra fråga, svaret är nog ändå ja för ja lever bara en gång.

Men när ja tänker på vad du sa till mig blir ja lite hummm.
Vet inte vad.

Saknaden efter dej är enorm önskar du svarar när ja ringer dej, lr att de har face-time i himlen.
Ja behöver dej nu, lr de inte bara nu utan alltid men extra nu.
Ja tror du hjälper mig upp ändå när ja faller, du visar mig på rätt väg igen.
Du va alltid mån om alla, ingen fick vara utanför.

Finns ingen som du, önskar mina små fått träffa dej, men ja vet att du vakar över dem.

Älskar dej❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0