Torsdag

Jaha ska ja ta tag i mitt "lilla" dilemma lr?! 
Mina ca 25 kilo ja vill gå ner?!
Har gjort de för o kan göra de igen måste bara bestämma mig när, o vad väntar ja på?!

Idag har varit en usel dag på måååånga vis.😕😁
Har räknat timmarna tills ja skulle hämta barnen på dagis, dom ger mig glädje kärlek o de är de bästa vi har❤️
Jo ja har ju lilltösen hemma men hon har ju roat sej med att sova lr sätta sej på tvären mot mamma(lik mig?!?! Hahaha en aning va)
Märks så väl att hon saknar sina bröder när de är på dagis.
Men imorgon roar vi oss i Norrköping city✌️
De brukar passa damen☺️
Har två små ärenden att fixa sen ska ja glo på inredning, löv it.
O bebis kläder, o då snackar vi bebis, stl 44 är ja ute efter.
Min bästis, finaste vän, min flickvän har fått två små tvillingtjejer❤️❤️

Nu tar ja kväll💋



Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Ja de där kilona får man ta tg i snart :) mysigt att köpa så små kläder! Det hade Alicia i början

Svar: Mm nu är de dags att ta tag i dem.
Ja såå små😍😊
Becca

2016-04-07 @ 21:44:59
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0