Från Hansjö lanthandel

Här kommer det jag köpte på lanthandeln.😍

Jag vart så kär i denna, kosta lite mer så tveka en stund men någon sa till mig att du kommer ångra ihjäl dej om du inte köper den, så ja gjorde det. Vet exakt vart den ska hänga.
Trådrullen, är den inte bara fin?!
Min säkerhetsnål den hade jag tittat ut redan nätet de fanns två olika storlekar men när ja kom fanns endast den lilla kvar (ca:30cm) Så grina lite o bestämde mig för att nej då får dr va. Men i kön för sista gången så jo kommer ångra mig på den med annars, o ja hade de lovar ångrar inte denna trots att den stora inte fanns.
Tre små söta klädnypor
Små små hjärtan och trollsländor
Tre små griffelhängare.
Detta hjärta, jaga en annan tjej som höll i de två sista, ett dekorerat o sen detta, väl i kassa bestämde hon sej för det dekorerade o ja högg denna👏 en vinst lott✌️
Liten liten skylt "välkommen"
Tre små små flaskor


Kommentarer
Postat av: JoJo

åh så mycket fina saker :)

sv; jag hade det verkligen toppen också :) ja ny är en drömstad för mig också. vill flytta dit! haha!

Svar: Tack☺️🌸
beccalundin.blogg.se

2016-08-08 @ 15:05:42
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Heléna

Så många fina saker du hittade :D Roligt när man hittar en massa roligt :D Kram <3

Svar: Tack, ja de är skoj, kram
beccalundin.blogg.se

2016-08-09 @ 01:10:39
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0