Lyssna på sköterskan

Ringde vårdcentralen idag( som ja fått order om)
Visst nästan vad sköterskan skulle säga, o jag lyssnar på henne, order om att gå till massör o ny läkartid i höst.
Sagt o gjort, ringde min massör o tänkte Gud så skönt de ska bli, men ångrar mig nog lite när hon säger hur o vart hon ska massera 😮(bl.a. Halsen)
Lär bli allt annat än skönmassage.
Men hon va helt övertygad om att ja kommer bli helt återställd.

Fick en sak till av sjuksyster som jag ska ta tag i, vi får väl se hur de går, återkommer i bloggen om de i framtiden.

Lillskrutta sover middag boysen leker.
Ja vilar.

Senare drar vi in o gör Norrköping osäkert🙈😃
Dra ett varv på stan, ev fixa nagel, shopping, mat mm



Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

hoppas att det blir bra med dig. Men massage på halsen låter onekligen lite läskigt :D

Ja det var väldigt mysigt att vara på date med min make :D

Svar: Ja de känns lite läskigt
beccalundin.blogg.se

2016-08-03 @ 16:07:43
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Amanda Forsman

Hoppas det blir bra med massagen :)

Svar: De hoppas jag med
beccalundin.blogg.se

2016-08-03 @ 18:01:04
URL: http://amandaforsman.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0