Motionerat snabeldraken

Motionerat både mig själv och snabeldraken nu på morgon😜
Bara tvätta golven oxå😋

Barnen är hemma från dagis idag då personalen ringde och sa att magsjuka finns😷
Inte så kul om vi åker på skiten då risken finns att vi får bo på sjukan med vår stora gosse.

Nu kan ja välja att ta hem dom när jag är mammaledig, hade jag jobbat hade jag inte tagit hem dem i förebyggande syfte då man inte kan skydda dem för allt o förmodligen kan de inte gå i skola/dagis om man ska ta hem dem hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Skönt att de ringde och varnade om den stora blir så dålig!

Svar: Ja de är snällt av dem😃
Becca

2016-01-18 @ 13:19:21
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0