Filmer jag gillar

Jag har ganska bred smak när de gäller film (och musik)
Men nedan följer ett par av mina favoriter( finns några till men hittar inte alla😕)

Coyote ugly har spänning, kärlek, förtvivlan och ännu mera kärlek.

Pretty Woman behöver ja säga nåt om den filmen?! Och ja bara älskar Julia Roberts( o alla hennes filmer)

Fifty shades of grey, nej har i te läst böckerna men älskar filmen, waow här kan vinexpert snacka spänning mm mm

Hur många kramar finns de i världen?! Asså bästa efter hur många lingon finns de i världen jag bara älskar allt, människorna, musiken mm

Ego, asså en riktig tjejfilm med en mycket snygg skådis i, oxå bra med musik.

Livet är en slager, Helena Bergström bästa bästa bästa svenska kvinnliga skådis älskar även hennes alla filmer.
Här återigen mycket musik.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh, tack för filmtipsen! Jag ska definitivt kolla in dom, behöver nya filmer att kolla på. :)

Svar: Så lite😉
beccalundin.blogg.se

2016-07-23 @ 21:42:48
URL: http://livetgenom.blogg.se
Postat av: Heléna

Håller med dig om att de är bra :D Jag är ju filmgalen så jag har sett rätt många filmer :D Gillar verkligen EGO :D Kram <3

Svar: Samma här. Ja ego är riktigt bra
beccalundin.blogg.se

2016-07-23 @ 23:59:50
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0