Lyckliga barn

Ja är förtillälet (säkert annars oxå😜) världens bästa faster, frågade mina brorsbarn om de ville med till grönan i augusti, de hade dansat o hoppat o styrt där hemma, grabben vart så glad så han glömde att ja ville prata med deras mamma igen så han la på😄
Lycka, älskar att göra människor speciellt barn så glada. Jag blir glad av de är glada😄
våran Lewi har vetat länge att vi ska göra denna resa han längtar till radiobilarna o allt annat kul, och en dag med sina älskade kusiner. 

Nu dansar vi här hemma oxå till gyllene tider innan de är dags för mellis😄
Ja försöker att inte låtsas om att åskan ligger i luften o bara vill bryta ut.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var år och dar sedan jag var på Gröna Lund. Det skulle varit coolt att fotografera på Grönan tycker jag, dock är karuseller nog inget för mig, hehe. Hoppas ni fin och rolig dag på Gröna Lund i augusti!! :D

Svar: Tack ja hoppas på bra väder 🌞
beccalundin.blogg.se

2016-07-28 @ 19:04:37
URL: http://www.kalejdoskop.blogg.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt med Gröna Lund! :)

Svar: Ja super💗👏
beccalundin.blogg.se

2016-07-29 @ 06:47:39
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Tack, ja tiden bara susar fram, Grattius till er lille!

Svar: Tack o tack 🎉
beccalundin.blogg.se

2016-07-29 @ 06:56:58
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0