Planering

Ja gillar planering o när allt är i sin ordning, nu pusslar jag ihop allas schema med mitt jobb, barnen som ska lämnas o hämtas på olika ställen.
Resväg, kommer ha en skaplig resväg till jobbet i höst(som ja inte är van vid) men de kommer gå bra.
Är van vid att ha 5-10 min till jobbet nu blir de ca 45 min.

Barnen kommer från att gå 5 timmar per dag få gå långa dagar på dagis o frita blir lite omställning för dem med men de kommer gå bra på dagis, på frita o skolan ska de gå bra annars blir jag arg ( mer än irriterade vi redan är) skolan verkar inte se allvaret i vår sons sjukdom.😡
Även fast vi har bra stöd så kan man inte låta bli att vara nervös.
Men som folk säger skolan kommer ångra sej och märka att ni har rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0