Akut besök

Titta på bilden, titt så glad kanin f-n är😟
Kan inte påstå att jag var lika kartig när jag satt i väntrummet hos tandläkaren.
En gammal lagning gick sönder, ja dööör.
Vad tror ni jag tänker?! Vad tänker ni när ni går till tandläkaren?!
Jo ja tjuter för ja dör när ja tänker på sprutor😳😢

Men kom till en jättesnäll tandläkare som sa att de där lagar ja lätt utan bedövning, ja vet inte vad han kom ifrån lr vem han va men han måste komma från paradiset o va snällaste tandläkaren ja mött.
Och sköterskan likaså hon märkte väl att jag slutade andas så hon tog min hand och sa andas, sen höll hon handen hela tiden.

Kan säga hon tog min mammas jobb för ja de är sant men de va första gången ja gick till tandläkaren utan mamma.
Nån gång är den första för allt va?!

15 min tog besöket sen åkte ja stolt hem.
Fy bubblan va jag är bra👍

Kanske kan gå Själv nästa gång också?!?



Kommentarer
Postat av: Heléna

Helt otroligt!!! Nu är det både du och jag och en till här i bloggvärlden som har varit hos tandläkaren idag pga sönderbitna tänder! Skönt att det gick bra för dig <3 En bra tandläkare är guld värd så behåll den!!! Kram <3

Svar: ja jag funderar på att behålla honom.
Och åter igen skaffa min den där tandförsäkringen du också prata om
beccalundin.blogg.se

2016-11-03 @ 23:06:59
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0