söndag

farsdag i dag hela dan :-P
vi var ju hos morfar igår och tyvärr har Benny lovat bort sej på annat så vi får åka till farfar en annan dag.

Jag försökte komma in i min jobbdator o kunna jobba lite hemifrån men jag spärra allt, suck.
Men kunde kolla lite på visa saker på vår privata dator, mycket kul/bra skolmaterial finns de på datorn.

Benny åkte precis, vet inte när han kommer hem då han skulle hjälpa min ena bror att flytta.
Junior tittar på Spindelmannen det är det ända som just nu är nåt o ha om man frågar honom :-)

Tjabbo har redan varit ute en sväng idag nu på morgon.
kl 8 gick han ut,sötgök.


Fialotta göra lite allt möijligt, retas lagar mat,hoppar och busar.
 
trevlig söndag, puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0