Fuck cancer

O ja man får svära åt cancer, var på tre föreläsningar igår de handla alla om cancer, två om bröst cancer och när ena tjejen säger att hennes cancer inte finns bot för så kan jag inte hålla tillbaka tårarna längre.
Hemskt, fuck cancer.

Sista föreläsaren är en anhörig till en fru som hade livmoderhalscancer, ja tjuter konstant, de är hemskt på alla sätt o vis men sen blir jag rädd samtidigt.
Han nämner nåt om starka cellförändringar, jag får tillslut gå in på toa o bryta ihop lite till.
Jag är rädd att mina STARKA förändringar kommer tillbaka och att vi inte upptäcker de i tid.
Jag försöker tänka o få in de läkarna och barnmorskorna sagt till mig att de förändringar som var är nu borta och nästa besök blir om tre år, tre år känner jag, ska jag behöva vänta så länge på nästa besök?!
de har sagt att vore de akut/allvarligt så hade de inte släppt mig på tre år mellan varje besök, då hade ja fått gå oftare. 


Alltså alla tjejer/kvinnor kolla upp alla förändringar i era bröst och för gudsskull ta era cellprov.

Tråkigt inlägg och tråkigt ämne men var tvungen att få skriva av mig.

 
//Becca 


Kommentarer
Postat av: sandra%2527

Håller med dig, jag hatar cancer det är en hemsk sjukdom :( har förlorat många anhöriga pågrund av den sjukdomen, :(

Svar: Ja fy😕
beccalundin.blogg.se

2016-10-06 @ 00:36:59
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0