Föräldramöte

Varit på mitt första föräldrar möte då jag inte var förälder utan personal, spännande lr?! Mest skit nervös, kände mig spy färdig men jag överlevde.
Klapp på axel på mig.
Lång dag idag med andra ord har precis landat hemma, pussa på de finaste som finns, de sover.
Saknade så troll,men fått rapport om att de haft det bra idag.
Mammas hjärtan.

Nu ev ett avsnitt av htg innan de är dags att plocka av sej makeup och duscha.
Tänker att jag vill gärna hinna med att läsa lite i min bok också men de får ja kanske lämna till imorgon?!
I värsta fall helgen.



Kommentarer
Postat av: Tilda Barkselius

Spännande med första föräldramötet!

Svar: De var trevligt men ja va nervös
beccalundin.blogg.se

2016-09-20 @ 21:54:56
URL: http://tilda.vione.co
Postat av: Heléna

Härligt att föräldramötet gick bra :D God natt och sov så gott :D
Kram <3

Svar: Ja de va bra
beccalundin.blogg.se

2016-09-20 @ 22:53:33
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0