Vilken dag😔

NĂ€r man pĂ„ morgon vaknar till ett sms med krockskad bil dĂ„ vaknar man till kan jag sĂ€ga. 

Föraren mÄdde bra dock lÀr det vÀl bli total skrot av bilen, men de skiter jag i, en bil Àr bara material.

NÀr jag börjar nÀrma mig Norrköping stÄr de stil o bilar bromsar, ja hinner vÀja av o Äka omvÀg till jobbet.
Dock ingen aning om varför de stod stil.

PĂ„ jobbet har de (som vanligt) gĂ„tt bra, men idag mĂ„ste ja Ă€lskat mitt jobb lite extra dĂ„ jag jobbade över 30 minuter ovetande🙈😂😍
DĂ„ trivs man pĂ„ sitt jobb❀

PÄ vÀg hem har de sket en olycka igen, i norrgÄende riktning pÄ E4:an, tur ja skulle i södergÄende riktning.
OtÀckt med olyckor.

Nu tar ja kvĂ€ll, slĂ€nger mig pĂ„ soffan o invĂ€ntar kĂ€k, trevlig kvĂ€ll 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0