Lördagen den 18/4

07,30 väcker vår katt oss går omkring på oss o pratar med oss tills vi gått upp då lägger sej hon o sover.
Tackar så mycket för denna sovmorgon?! Hmm hon är bra knäpp ibland o vid såndära tillfällen är hon husses katt :-)

Nu har vi vart på mini middag hos mor min gött:-)
Till kvällen blir de grillning med bror min och familj :-)
Har hjälpt bror o Carro lite med trädgården, de blir nog bra när de blir färdigt:-)
Hemma har ja satt ut mina troll nu, vet inte riktigt om de kommer stå kvar där men de är ute ialla fall :-)

Puss...


Kommentarer
Postat av: Teres

hehe jaha :) är allt väl sötan? kramar

2009-04-19 @ 17:46:43
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Kinna

Hej Becca!

Man blir hungrig när man tittar i din blogg. Det där med tokig katt känner jag igen. Fränt att kunna ändra bilder har du sett Veronicas brudfoto, vad tror du om detta.

Ha det och hälsa morsan.

2009-04-20 @ 11:53:49
Postat av: Leia

Hejhej!



Allt bra?

Kramar

2009-04-20 @ 12:01:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0