Långfredag.

nu är vi ute o åker fyrhjuling till min bror. kul o åka tycker ja.
Nellie tyckte ju min hjälm va kul till en början sen vände de på några sekunder o den vart läskig.
Började blogga med Liam iknät tycket inte de gick så bra så lade ner han i babysittern, då dyker Nellie upp i  fasters knä o vill absolut se på tv från mitt knä, de så supersöta mina brorsbarn.

Låg sömnlös i natt igen så ja trodde väl att ja skulle bli galen, så ja gick till slut upp o hämta en bok som ja köpte för flera år sen men inte börjat läsa än.
"klockan 10.31 på morgonen i KHAO LAK"
Den är gripande,lämnar inte ifrån sej den i första taget.
De går inte att föreställa sej hur allt gått till o hur efterlevande har de fy vilken mardröm sånt man tänker att de händer inte mej.

Snart ska vi på påsk mat de ska bli gött sen ska ja hem o sova lite för i natt blir det jobb :-)

Puss o hej---


Kommentarer
Postat av: natta

tack så mycket:) men det är saras förtjänst att bloggen är så fin:) så det är hon som får ta åt sig äran. ha en bra påsk. kram natta

2009-04-10 @ 19:15:08
URL: http://nataliesundh.blogg.se/
Postat av: Teres

Hehe nej jag tror inte de, vad är blogglovin då? Vadå vill du premunera på min blogg? :O

Haft en bra påsk sötan?

2009-04-12 @ 21:52:52
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Linn

Kul med fyrhjuling ju! :)

2009-04-13 @ 19:41:52
URL: http://linntaastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0