söndag igen?tiden går för fort.

Söndag innebär tvättstugan :-/Men men nån måste göra det o de blir jag!!

Sen har vi röjning, städning mm i huset ihelgen går än så länge över förväntan bra o fort helt otroligt bra!!!Skönt oxå om inte annat.
Får väl bjuda alla som hjälpt oss med flytt,städ barnvakt mm på nåt senare, kanske till o med efter jul.
För julen är för mig viktigt o helig o då ska INGEN va utanför.( sen kanske inte den är lika viktig för alla men låt den vara det för mig då TACK)
Ooo nu fick ja de sagt oxå!!!




Kommentarer
Postat av: Linn Gustafsson

håller med dig becca, julen är det bästa som finns!! fyller ju år i närheten med men annars så är det den mysigaste tiden på året, längtar till första advent så jag får ta fram ljusstake och gardiner, och julmusiken började för flera måånader sen :) kram

2010-11-11 @ 15:37:44
URL: http://gusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0