Elak som mamma lr??

helt otroligt hur man kan va så söt!

Denna vecka har vi haft5 nätter utan nattmål de är ju skönt MEN i stället har han sovit i vår säng vilket mamman(de vill säga jag) INTE uppskattar FaN så dåligt ja sover.Har lite tankar o funderíngar på hur ja ska/vill göra men min man är inte med på dom fasen ibland beter han sej oxå som ett barn, SLÄPP TAGET!Jag vill ha Lewi i sitt rum om nätterna men de tycker Benny är för långt bort??(typ 2-3 meter)Är ja elak lr??Eller är de ja som ska sova eget rum snart för o få sova??Aaaa blir tokig!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Du är inte elak!

Nova var vi "hårda" med från början. Hon somnar egen säng å sover där tills det är dags å gå upp.

Milian har vi fjantat med å vissa nätter är det skitjobbigt å få han somna om i sin säng (han somnar där på kvällen)

Hade vi varit lika "hårda" med Milian hade vi säkert sluppit det.

Elvin vill INTE sova själv och jag försöker verkligen varje natt få han å sova i vaggan.

Jag tror det blir svårare å svårare å få dem till å sova i eget rum/säng ju äldre dom blir!?



SÖT bild :-)

Tycker fortfarande han är förbaskat lik dig :-)



Va rädd om er!

2011-10-29 @ 15:58:38
URL: http://miliannova.blogg.se/
Postat av: Annica

Nej, du är inte elak. Ludvig har sovit i sitt rum sen han var 4 månader, hör honom lika bra därifrån om han skulle vakna :)

Sovit mellan oss har han fått göra de nätterna han har behövt, dvs. kanske 2 nätter i månaden eller så..Tycker det är bra att vänja honom att man sover i sin säng i sitt rum men att mamma och pappa finns där om han behöver.

Kram kram

2011-10-29 @ 17:49:23
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0