Idag har Jason lurat diabetesen

En mamma magkänsla sa mig imorse att de inte va Oki med vår lille son, ett stick i fingret skulle vara på sin plats.
Sagt o gjort resultatet av inge kul😢 9,3 högt för en icke diabetiker.
Tog ketoner också och de fick adrenalinet o rusa o paniken i kroppen🙈😭 fy fan va bara åka akut. 
Där inne tyckte de precis som vi att detta kan vara början till något men utan prover inte dra förhastade slutsatser.

När de tagit prover hade blodsockret gått ner TACK för de, dock ökade ketoner🙈( slå mig hårt tänker ja, detta är inte sant)
Hba1c låg på 36 vilket är bra, alla kliar vi oss i huvudet lite.

Vi blir hemskickade och idag har vår pojk inte diabetes vi hoppas verkligen de förblir så.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Heléna

Bra att lyssna på sin mammamagkänsla - bättre att åka in och kolla en gång för mycket än att missa och det slutar i förödelse <3 Du är en bra engagerad mamma Becca <3 Kram

Svar: Tack😍de där orden satt fint i mig❤️ ja mina barn går alltid först. O ja är inte Bang för att åka in när allmäntillståndet inte är som de brukar.
beccalundin.blogg.se

2016-07-26 @ 23:34:06
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0