Fredag

Idag har jag "hållt" i en pytteliten del i en lektion på jobbet.
Ja tycker det är riktigt kul faktist, men om ja skulle bli lärare?! Nae de tror jag inte, inte i dagsläget.
Trivs som de är, men att hålla lektion då o då är bara roligt.

Kommer hem till ja, jag vet inte den ena gnälligare än den andra och den största av dom värst tror jag, så honom skicka ja till sörping ett tag, hoppas han kommer hem o lagar mat sen bara😜

Vi inväntar en av barnens farbröder,alltid lika kul när någon från Bennys sida kommer.
Lewi ska sälja jultidningar till farbror.

Annars tar vi en riktigt mysig fredag med fredagsmys senare.

Trevlig helg allihop
Puss



Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Mysigt med besök från farbrodern! :)

Svar: Ja barna älskarn😊
beccalundin.blogg.se

2016-11-18 @ 22:04:02
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Heléna

Hoppas ni fick en riktigt fin fredag och Trevlig helg på dig fina Becca!
Kram <3

Svar: Tack snälla rara fina. Kram
beccalundin.blogg.se

2016-11-19 @ 17:56:20
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0