Svar på frågora ja fått av er

Svar på era frågor.
 
Vilket är ditt drömresemål?
San francisco och golden gate bron. den vill jag ser i verkligehten, det är en dröm jag haft sen jag var väldigt liten.
 
Vad önskar du dig i julklapp?
En ny vattekran till köket, lr varför inte till lillatoan också:-)
Och en målare som målar taket och entre hallen här hemma:-)
 
Vad är det bästa med hösten enligt dig?
Färgerna, den friska svala luften.
 
Hur länge har du bott i söderköping?
i 13 år.
 
Hur gammal är du?
32
 
Hur många barn har du?
Tre, två pojkar och en flicka.
 
Vilka bloggar följer du dagligen?
Nu är jag inte så bra på detta med att länka??
helna.blogg.se
ssandras.se
jennifers.nu
tesslundin.blogg.se
Det var väl några av dom följer fler men dessa kan ja besöka minst en gång om dagen.
 
Viktigast i en blogg?
Jag har inte riktigt tänkt på det faktist.
 
Hur ska ni fira jul?
vi kommer införa en ny tradition att bjuda på frukost hemma hos oss( har inte varit så förr men tiderna förändras)
Sen blir de jullunch och kalle Anka hos min mammas svärföräldrar( som vi brukar)
Eftermiddagen och kvällen kommer vi fira hemma hos min mamma med julklappsutdelning, mat, julklappsspelet och mycket mer.
Juldagen fortsätter det hemma hos morfar.
 
Vad är det bästa du vet att göra med barnen?
De bästa är att se mina barn lyckliga så de kan va massor.
Busfarbriken, campa, baka, bara vara med o leka i deras rum där de bjuder på mat och dryck frpn deras egna kök:-)
 
Om du fick välja tre resturanger i Norrköping som du fick äta gratis på i ett år vilka skulle det vara?
1,Oliwer tvist
En resturang ikällaren så himla mysigt, god mat och bästa servicen.
2, St: george
Där allt kolgrillas på koppargrill, grillat är så gott.
Vi är sällan ute och äter de hinns tyvärr inte med så ofta längre så de får bli två resturanger.
 
Om du inte precis hade bytt jobb där du trivs- vart skulle du vilja jobba då?
Jag hade jobbat på en förskola nångonstans då, vet inte exakt vart men gärna ett ur&skur dagis.
Så jag hade jobbat med barn fortfarande fast i lägre ålder än vad ja gör nu.
 
Har du börjat titta på julklappar?
Ja visa är redan klara och de som inte är klara än är klara i huvudet.
 
Vad är det bästa med julen tycker du?
Oj allt, stämningen man kan ta på, glädjen i alla, barnen lyckan i hela kroppen sprider sig i en annan.
Maten,musiken och ja kärleken.
Nära o kära.
 
Vad har du för intressen?
Förutom barnen och familjen, vänner och ni vet allt det där så är jag lite pysslig av mig, kreativ
måla, och sy är kul.
Heminredning renovera möbler.
Resa är något jag uppskattar.
Musik är ett intresse.
 
Vad har du för märke på din telefon?
I phone.
5s
Har du några djur?
Vi har två katter, en helig birma och en huskatt.
Birman är 7 år och heter Tiquila
Huskatten är 4 månader och heter Zid.
 
Har du någon Piercing/Tatuering?
Nej
 
Har du någon gång färgat håret?
Ja många gånger, både själv och hos frisör.
 
Varför bloggar du och vad fick dig att börja blogga?
Jag började blogga 2009 exakt varför ja staratde en blogg då minns jag ej, tror det var för att "alla" har en blogg.
Har bloggat i perioder sen dess men juli 2015 började jag och inpricip bloggat dagligen sen dess. Jag skriver lite som en dagbok som man kan gå tillbaka till och kolla minnen mm
Skriver mycket för min egenskull.
 När jag var liten skrev jag dagbok en så på riktigt ni vet med hänglås, hänger väl i lite därfirån.
Skriver inte på samma sätt haha ena dan var man kär i en kille o nästa en annan osv men de är kul o läsa gamla dagböcker.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: My

Roligt att läsa :D

Svar: Tack 😊
beccalundin.blogg.se

2016-11-13 @ 15:54:14
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: sandra.

var jätte roligt att läsa svaren på dina frågor :) och så roligt att du har tre barn jag trodde bara du hade två :)

Kram

Svar: Tack, Oki nae tre har jag😊
beccalundin.blogg.se

2016-11-13 @ 16:30:05
URL: http://miinvardaag.blogg.se/
Postat av: Heléna

Så roligt att läsa frågorna och dina svar och tack för att du svarade på mina frågor och jättekul att läsa svaren på dem :D
Hoppas du har haft en fin helg härliga Becca :D
Kramar <3

Svar: Tack gulle. Kramizz
beccalundin.blogg.se

2016-11-13 @ 23:07:15
URL: http://helna.blogg.se
Postat av: sandra

kul att läsa :)

Svar: Tack 😊
beccalundin.blogg.se

2016-11-14 @ 10:56:11
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Kul att läsa! :) Hoppas du haft en bra tisdag!

Svar: Tack,🌸☺️
beccalundin.blogg.se

2016-11-15 @ 20:02:50
URL: http://nouw.com/lilbabustyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0