Inlägg 100!

Vaknade utvilad o glad ni vet när de känns att de blir en bra dag.
Tills ja kommer ut till bilen o går förbi sopptunnan *irriterad*
Hade fått en liten lapp av soppgubben(som han själv kallar sej)o ja blir lite irriterad säger inte mer än så....!
Hem till mor min ialla fall o fick lite frulle mycket gott.

Efter de sätter jag mig här o läser kommentarer osv.

Till dig ANONYM som är för feg o inte våga stå för vem du är också IRRITERANDE ja vet MEN ja tycker att sminkningen är fin.
O Kinna, visst blir man hungrig:-)Finns lite godsaker i min blogg:-)O föresten kul att du hitta hit, hoppas allt är bra!

Detta är också mitt hundrade inlägg o ja gillar faktist o blogga även om de inte blir så ofta nu när ja inte har egen data så fortsätt gärna läsa min blogg :-)
(prenumera gärna också :-))

Over....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0