Onsdag.

Härliga vårväder vi har då (ialla fall i "sörping") underbart:-)

Har vart på sjukan idag de gick kalas bra tog lite prover.
Sen åkte vi till Bauhaus(stavning??)gjorde av med lite pengar men de va nödvändigt så nu ska de hem o göras i ordning i rabatter o trädgård över huvudtaget :-)

Sitter hos Sara en stund umgås lite passar på o blogga när hon duschar :-)

Ska snart med Maria på partylite visning, skojsigt.

Måste försöka peta i mig någon form av lunch oxå när var o hur vet ja inte än men de reder sej nog.....!



Lägger in en ego bild oxå haha


puss o hej...


Kommentarer
Postat av: natta

jo hon är ju det:) jo det är väl skapligt med mig. lite ont i ryggen bara. sj?? kram

2009-04-15 @ 14:54:57
URL: http://nataliesundh,blogg,se
Postat av: Anonym

Visst är den! Helt underbar :D har ud en bra dag?

2009-04-15 @ 16:12:48
Postat av: Madde

Ne din pappa har inte bott där, men hur förklarar man det, samma väg från Navestad till Kummelby, samma väg te där din pappa bor. Om han inte flyttat? Hehe.

Haha, det släpper. :) Jag är blyg jag med. :P

2009-04-16 @ 00:12:51
Postat av: natta

ok.. ja men det är ju skönt att allt är bra i alla fall:) krasm

2009-04-16 @ 10:44:44
URL: http://nataliesundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0