Snöstorm!?!

Vilket väder totalt snökaos här hemma på landet.
Hade tänkt åka till stan för att göra lite naglar idag men ICKE sa Nicke. Blev inget med de, snön öser ner och plogbilarna står stil???
åkte 200 meter sen insåg jag att detta går inte de är bara att vända, o de gjorde ja.

Ringde min gubbe för att be honom handla lite på vägen hem och de skulle han göra bara ja inte gav mig ut haha han är för go, tydligen har han försökt få tag på mig hela fm för att säga att ta INTE bilen någonstans, har ja sagt att ja ÄLSKAR HONOM!!!!

De va länge sen ja blogga de finns massor att skriva om vet bara inte vart ja ska börja?!?

Har ialla fall fått lite julkänslor pga snön men.....blir arg ja bara tänker på hur de ser ut på vägen, hur ska ja ta mig till jobbet i morgon???Någon som tänkt på de?Ja har de går INTE om de inte plogar *arg*


Kommentarer
Postat av: mia

Har julens bästa tävling

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

Postat av: Sarah

hej Becca vart gör du nina naglar?

Jag har så mjuka att jag inte kan ha långa naglar.

Men vet du vart man kan göra bra fejk naglar till billigaste priset och vilken typ av naglar som är bäst då?

skulle så gärna vilja ha långa :,(

sjukt ledsen att jag inte kan ha det.

Kanske om man får pengar tills i jan då jag fyller år och kan göra det :)



Kram

2009-12-20 @ 21:06:25
URL: http://novaslillamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0