Gekås råtta o beta.

Om lite drygt en vecka ska jag till Gekås som ligger i ULLARED.
ja älskart, ska köpa lite kläder till mig själv o sen bara "lite" smått o gott :-)

idag är en sån här dag ja typ inte ska sova, för ja har precis sluta jobba o hade tänkt vända tillbaks lite, men vi får se hur de slutar.
Så alla som läser idag får gärna ringa mig o hålla mig vaken eller varför inte ta en sväng ut hit?De är ju inte alllt för många som varit o hälsat på oss i vårt kryp in på landet:-)

Nu är de lite lektajm med kissen som går till så här.....
Hon va ner o hämta sin råtta där nere som pipper så fort man petar på den.
Den tar hon i svansen kommer upp med till mig o vill att ja ska kasta den, sen håller vi på så en stund tills nån tröttnar.
Så de ska ja göra nu och spela lite Beta.


over......


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, kul med Ullared! Jag har kollat bussar dit härifrån och det finns men det tar sjukt lång tid. Vet inte om jag orkar sitta så länge. Men nån gång kanske. :)

2009-02-10 @ 11:48:03
Postat av: Estefany

sv: aha tack tack:). ja om du går in på deezer.com och blir medlem, sen skapar du en egen spelista, kopierar koden och lägger in den i kodmallar på din blogg:). kram

2009-02-10 @ 12:07:05
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Michélle

Du läser väl min blogg ;)

2009-02-10 @ 17:49:20
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Jennie



Slutspurt :-)

Tävla om en snygg plånbok inne hos mig!

2009-02-10 @ 19:21:08
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0