Karlar.

Asså jag har tjatat o tjatat om denna jä--a tv antenn som ja vill ha upp på taket så ja kan få se på tv, men den kan ja lova lyser med sin frånvaro.
Men igår börja de hända saker, sambo min började bygga ihop den :-9 sen sa han att ja ska se om inte Andreas kan hjälpa mig i helgen.:-)
Yippi tänkte ja hoppas :-)

 här ser ni :-)

Jag vet att ja inte ska klaga på min karl, för ja har allt för många vänner o bekanta som han män som inte gör ett skvatt.
ja vet att ja ska va tacksam för att min karl är den han är.
Ja vet att vissa män inte städar,lagar mat,tvättar fixar o donar.


Over.....


Kommentarer
Postat av: cecilia hn.

tack så mycket :D

2009-02-27 @ 11:56:44
URL: http://chelenaa.blogg.se/
Postat av: Maja.

Så är det väl alltid att den låt man tycker är bäst inte uppskattas av något annat land, om inte Norge vill vara snäll och rösta då:)

Vet inte om vi har någon riktigt schlagerlåt med ännu, men kanske kommer det den kommande sommarplågan i sista programmet som du sa:) Vilken är din favorit hittills?

2009-02-27 @ 11:57:29
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: annica

Såg din blogg via msn=) Va jag ju tvungen att gå in å titta=)

Jo det är bra med oss..lite mkt just nu bara med farfar bara har sina sista dagar kvar å sen lite annat..Men annars är det bra.

Hoppas det är bra med er?

Kram

2009-02-27 @ 12:07:21
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0