min mamma på bild :-)

Svin trött är vad jag är.

Svin trött på vädret, var f-n är solen?! Ja vill pyssla ute,vill sola mej lite, hänga i min nya fina hammock som mamma o ja kört hem i MIN BIL i min AUDI A3.
Tänk att den faktist fick plats i min lilla bil så de så.
Se bilden, o så fick ja med min fina mamma på bild oxå:-)



Så har jag juh lovat att blogga lite om en påse polly.
Hur va de nu då....en blå påse polly som jag o ALEXANDER( får inte kalla han för ALEXANDER hihi)delade lite på igår då.
Ja tycker om de ljusa bitarna o ALEXANDER de mörka.Bra va?! Väldigt onödigt vetande.

De va väl de för idag?
OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Alexander

Dom mörka är klart godast. har du bytt till sommardäck? det är typ 10 minus ute..

2009-02-02 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0