Söndag.

Jag vet att jag lovat bilder o de kommer SNART!

Har haft fullt upp i helgen än så länge så bilderna kommer nog till veckan.
Igår hjälpte jag en vän att flytta, de har byggt nytt hus JÄTTEFINT en smula avis bara:-)
Där ska vi ha många mysiga vin kvällar o dylikt.

Idag blir de att städa av o styr för i kväll är de ljusparty här.
Spännande :-)

Apropå party o sånt så ska jag i april ha tupperware party då är alla välkomna jag återkommer tid för när ja prata med bruttan som ska hålla i de så vart de lite rörigt bara så ja har ingen koll vad ja vet är att de är den 16 så boka in de nu då :-)

over...




Kommentarer
Postat av: Vg

Hahaha bruttan det är jag det =)

Glömde helt bort ditt ljusparty igår, men å andra sidan hade jag själv en demo....men va sjutton, jag hade för mig att du skulle ljusparty nån gång när jag var själv med Liam??? Jaja, tw-partyt kör vi den 16 april iaf! Vi kan ju höras lite senare om tiden =)

2009-02-22 @ 11:08:59
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0