Audibilar,Nellie,Flytta.

Lördagen tog vi med oss J o åkte o storhandla, gött när allt finns hemma igen :-)

Senare  kom Micke,Nattis o Emilia.
(Kevin va hos sin farmor.)
Grabbarna åkte lite fyrhjuling måste vart kallt...Jimpa va skapligt blöt o skitig när han kom in.
Vi käka lite god mat o umgicks rätt så trevlig tycker ja, måste vi göra om :-)

Micke o Benny körde hem Jimpa i Mickes bil(audi nånting) o nu vill Benny byta igen :-)
Så snart står de väl två Audi bilar på gårn, skulle inte förvåna mig ialla fall.


Idag vakna ja 8 av att min kära bror ringde o väckte mig, kom o hämta mig o körde ut till mor min så nu är ja där ute o busar lite med min brorsdotter:-)
Som just förtillfället sover middag.

Benny hjälper Andreas o Carro att flytta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0