Egypten,Jimpa o Lördagen.

Glömde nämna i onsdags att jag var hos pappa en stund :-) han kom ju hem från egypten på natten,
fick se bilder därifrån JAG VILL OXÅ ÅKA DIT NÅN GÅNG :-)
Underbara bilder o de har haft de så bra.De åkte dit för o hälsa på Ewas Sara som gift sej där nere :-)Stigga o MArie va med oxå:-)

Snacka skit med svärmor en stund igår lova Jimpa att hämta honom efter skolan idag, ska bli skoj ska vi äta o gott o mysa i kväll.

Så nu ska ja tvätta o städa undan lite, får ju främat i morgon oxå Bennys andra bror med familj kommer ju hit:-)
Va så länge sen ja såg dem juh.
Kul att busa lite med Kevin o mysa lite med Emilia.
Tror dom ska åka lite fyrhjuling, tänkte att ja passar på att nästan tvinga dem att sätta upp anten så vi kankse kan få några tv kanaler som vi inte haft sen vi flytta in(i augusti)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hjärtat då!

Det hade jag missat! Att du oxå fixat blogg! KUL!!!

Ännu en att läsa!

Skönt att du mår bättre!

Ja, du är ganska duktig på att kommentera i min blogg, bra fortsätt så! =)

Ska nog plita ner några rader i din oxå då o då!

Men du? Hur var det nu? Är du fortfarande ledig?

Kan du inte ta o palla dej hit en sväng?

>Tänkte jag kunde fota dej lite då! =) Så glöm inte kamma håret!



Kram Kusin-vitamin

2009-01-23 @ 10:56:02
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0