Havanna,Klippa mig o en skräckis.

Idag har ja vart en sväng hos min kusin och mitt kusinbarn.
Träffade Havanna för första gången, supersöt liten tjeja.
Veronica o jag luncha lite o snacka skit en stund.

Svängde förbi hos Maria en snabbis.Där va de full rulle son vanligt :-)

Hade tänkt åka till Mia oxå o klippa mig men de vart inte så, få bli en annan dag för ja MÅSTE klippa mig nu.

Hem o laga lite mat så ja får en måltid till o gubben min får någon mat med:-)
Vi såg en gamal skräckis till maten så nu är ja fjantig o vågar inte somnat innan Benny.

Ska i säng tidigt, i morgon ska jag upp tidigt och göra naglar.


puss o hej....



Kommentarer
Postat av: Vg

Ahh kul!! Men precis, en till att följa!!=) Det är alltid kul!!

Kram kram

2009-01-27 @ 10:10:08
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0